sobota, 23 lutego 2013

Pizza !!

Hej! Teraz mam ostatnie dni w ferii i w poniedziałek już do szkoły :( Czemu ferie tak szybko mijają?! 

A teraz przedstawiam tytułową bohaterkę, czyli pizzę : 


Wiem, wiem, nie jest idealna, ale to pierwsza pizza, którą robiłam. 

Od poniedziałku posty będą się pojawiać co 2-3 dni, bo szkoła :/ Już we wtorek test z matmy, ale na szczęści matmy nie muszę się uczyć, bo jakoś wszystko z lekcji zapamiętuję. Tylko czemu zawsze brakuje mi 0,5 lub 1 punkt do piątki :( Od początku roku za wszystkie sprawdziany z matmy dostałam 4 + i tylko z jednego 5... Ale co ja narzekam, jak innym ciężko na tróje wyciągnąć...



6 komentarzy:

  1. słodka ta pizza ;-)
    a szkołą w ogóle się nie martw, ja bym z chęcią tam wróciła !

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham cię za ten Green Day <3 Pizza nawet fajnie wyszła :D

    OdpowiedzUsuń
  3. jak na pierwszy raz fajnie wyszła :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;)

Nie toleruję zasad :
komentarz za komentarz
obserwacja za obserwację

Jeśli chcesz,zostaw link do swojego bloga,a na pewno go odwiedzę :)