poniedziałek, 11 lutego 2013

Płyty!!

Hej ;) W czwartek miałam super niespodziankę : wracam ze szkoły,a tata daje mi prezent. Nie lubię niespodzianek,ale ta była świetna. Były to 2 płyty Green Day'a, czyli mojego ulubionego zespołu !! Nie mogłam w to uwierzyć!!  I to jeszcze płyty,które uważam za najlepsze ;D



                                                       Green Day - American Idiot


Green Day - 21st century breakdown 


 Miałam jechać na ich koncert w Łodzi, ale jest 18 czerwca (czyli wtorek), więc wróciłabym w środę i raczej nie poszłabym do szkoły. Drugim powodem,przez którego nie jadę na ich koncert jest to, że będą grali repertuar z 3 najnowszych płyt ( ¡Uno!, ¡Dos!, ¡Tré!), a te piosenki nie podobają mi się tak bardzo, jak starsze.


Słyszeliście o Green Day'u ?? Co o nich sądzicie?? A może też mieliście takie świetne niespodzianki?

5 komentarzy:

  1. GREEN DAY ♥♥♥ Kocham ich :D I ubolewam, że nie jadę na koncert :| A płyty mam chyba wszystkie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie słucham green day...nawet się nie przymierzałam ;>

    Ale fajna niespodzianka :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Green Day.. muzyka z dzieciństwa :P (wyjaśnienie- brat to słuchał jak byłam młodsza ;) )
    Zgadzam się że nowsze płyty niestety nie dorównują starszym. Całkiem zmienili styl po za tym głos mu się zmienił więc to nie to samo :P Ale starsze płyty sa fajne :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tego zespołu. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach, zazdroszczę płyt. Też wielbię te albumy. Zdecydowanie lepsze od najnowszych. *.*
    Na koncert pojechałabym, ale nie mam z kim. :( Pierdzielić szkołę. ;P
    Żeby mi takie niespodzianki tata robił...
    Pozdrawiam Zuza

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;)

Nie toleruję zasad :
komentarz za komentarz
obserwacja za obserwację

Jeśli chcesz,zostaw link do swojego bloga,a na pewno go odwiedzę :)