sobota, 23 marca 2013

Świątecznie :)


Przepraszam, że nie pisałam ponad tydzień. Po prostu nie miałam ani czasu, ani weny. Na szczęście od poniedziałku mam rekolekcje, czyli nie muszę już chodzić do szkoły i "zajmę się" moim blogiem i odwiedzaniem innych (:

 Dzisiaj post świąteczny. Siostra chciała, żebym jej zrobiła zajączka - babeczkę i kurczaka w skorupce ;)  Nie wyszły tak jak bym chciała, ale są naprawdę maleńkie : zając ma ok. 2,5 cm x 1,5 cm, a kurczak ok. 1,5 cm x 1,5 cm.







Macie jakieś fajne książki do polecenia ?? ;)  


12 komentarzy:

  1. Nic dodać, nic ująć. Świetna robota :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wielbię Cię! Wchodzę a tu na dzień dobry moja ukochana piosenka. :D Jesus of Suburbia. ;) I dzień mam piękniejszy. ;D
    Świetny kurczaczek i babeczko-zając. ;)
    Ja polecam "Igrzyska śmierci" oraz "Kitty Norville". :)
    Pozdrawiam Zuza

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodziaki ♥ Ja polecam książki Dorothy Koomson.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne :)
    Hm... Ja polecam serię "Dziedzictwo" (pierwsza część to "Eragon") jeśli lubisz książki fantasty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ojejku jakie kochane ♥ kurczaczek to jest małe cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super :)
    A ja bym Ci poleciła serię "Władca czasu" - naprawdę miło się czyta. A jak wolisz pojedyncze książki to "Magiczna trzynastka" :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny kurczak :D Polecam Ci sagę o Wiedźminie, Oksę Pollock i HP oczywiście.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;)

Nie toleruję zasad :
komentarz za komentarz
obserwacja za obserwację

Jeśli chcesz,zostaw link do swojego bloga,a na pewno go odwiedzę :)