niedziela, 21 kwietnia 2013

Bransoletki cz.2 ;) + nominacja Liebster Blog

Hej!! Dzisiaj cały dzień czytałam książkę i nic nowego nie ulepiłam. Wstawiam fotki bransoletek,które zrobiłam już jakiś czas temu i często je noszę :


























OTRZYMAŁAM NOMINACJE "LIEBSTER BLOG"  OD Kaśki L . BARDZO DZIĘKUJE :) 

OTO ZASADY ZABAWY:

OSOBA NOMINOWANA ODPOWIADA NA 11 PYTAŃ,OD OSOBY NOMINUJĄCEJ. NASTĘPNIE WYBIERA  11 BLOGÓW I ZADAJE IM TEŻ 11 PYTAŃ. NOMINOWANE OSOBY  NALEŻY O TYM POINFORMOWAĆ.

 PYTANIA OD KAŚKI L. :

1. ULUBIONA KSIĄŻKA?
Trylogia Igrzyska śmierci

2. CZY LUBISZ MLEKO?
Lubię ;)

3. KAWA BIAŁA CZY CZARNA?
Żadna ;) Nie lubię kawy.

4. ULUBIONA PORA ROKU?
Wiosna, bo moje urodziny ;)

5. JAKI ZNASZ JĘZYK OBCY?
Angielski

6. CZY LUBISZ PODRÓŻOWAĆ?
Uwielbiam !!

7. MIEJSCE, KTÓRE CHCIAŁABYŚ ODWIEDZIĆ?
Nowy York !! 

8.  JAKI SĄ 3  TWOJE WADY?
Lenistwo, bałaganiarstwo,nieśmiałość ;)

9. JAKIE SĄ 3 TWOJE ZALETY?
Punktualność, szczerość, kreatywność.

10. CZY LUBISZ KASZANKĘ?
Raczej nie,chociaż nigdy nie jadłam. I nie zamierzam jeść :)

11. CZY LUBISZ CHODZIĆ DO ZOO?
Lubię, choć bardziej lubiłam jak byłam młodsza.


NOMINUJĘ : 















Pytania ode mnie: 


★ Ulubiony sport ?

★ Gdzie chciałabyś pojechać na wakacje?

★  Jaki jest twój ulubiony film?

★ Jakiego rodzaju muzyki słuchasz?

★  Jakie są twoje hobby?

★ Ulubiony kolor?

★ Co cię skłoniło do założenia bloga?

★  Co  masz zawsze przy sobie?

★ Jakie jest twoje ulubione zwierzę ?

★ Co robisz w wolnym czasie?

★  Czy twoi znajomi / rodzina wiedzą o twoim blogu?




Możecie też pochwalić się wstawiając obrazek :)

17 komentarzy:

  1. Wszystkie mi się podobają oprócz pierwszej, genialne są i dzięki za wyróżnienie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne bransoletki. :D
    Pozdrawiam Zuza

    OdpowiedzUsuń
  3. ta ze śrubkami i pleciona okrągła są cudne *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne bransoletki! Dziękuję za nominację <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne bransoletki.:D
    ciekawe pytania.:)
    Obserwujemy.? ;p
    http://w-pogonizamarzeniami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsza najlepsza :D Ogólnie, bardzo ładne

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka genialna ta druga ! Że też nigdy o czymś takim nie pomyślałam.. Gratuluję pomysłowości i kreatywności ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bransoletka numer 1 <3
    lubię takie nosić :) w jaką książkę się wciągnęłaś ? :P
    carmel-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne bransoletki, zwłaszcza ta druga i trzecia:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;)

Nie toleruję zasad :
komentarz za komentarz
obserwacja za obserwację

Jeśli chcesz,zostaw link do swojego bloga,a na pewno go odwiedzę :)