sobota, 27 kwietnia 2013

Serduszka


Hej!! Długo nie pisałam, chociaż nie musiałam chodzić do szkoły, bo były egzaminy gimnazjalne. Ja dopiero za rok piszę,więc miałam 3 dni wolnego :) Ale z drugiej strony nie miałam czasu, żeby coś wstawić, ponieważ szykowałam moją imprezkę urodzinową. Było świetnie, ale o niej nie będę tu pisać.


Dzisiaj sztyfty serduszka i mój pierwszy macaron ;)









Myślę, że jak na pierwszy raz jest niezły ;)



P.S. Zapraszam też na mojego drugiego bloga, którego prowadzę z Veroniką :



20 komentarzy:

  1. Serduszko śliczne! Macaron także!

    Pozdrawiam. Paula.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój pierwszy macaron wyglądał o wiele gorzej, a serduszka są śliczne :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądają oba twory. I serduszka i macroon. :D
    Pozdrawiam Zuza

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne serduszka. :) Nie uwierzysz, też dziś lepiłam pierwszego macaroon'a. xD Jest jeszcze nieskończony, bo ja zamiast tego białego kremu daję silikon który chcę kupić. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Serduszka równiutkie ;3
    Nie lubię robić macaron'ów ,bo wychodzą mi koślawe xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne, te kolczyki wyglądają jak żelki w cukrze, bardzo realistyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. łiii, ale słodkie, zgadzam się z Katt. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne te serduszka , macaron jest świetny, jak na pierwszy raz wyszedł Ci świetnie. :) Zawsze jak wchodzę do cb na bloga, tak bardzo się jaram tym faktem, że leci piosenka Green Day ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocze kolczyki :D
    A macaroon wyszedł super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne te serduszka ;)
    Genialny blog i swietna notka <3
    Obserwujemy?
    optymistycznieee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. słodkie te kolczyki ♥
    http://iimaginative.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Urocze serduszka :) .
    Fajny blog , czekam na następny post :) .
    Obserwuje i zapraszam do obserwatorów .

    OdpowiedzUsuń
  13. jakie słodkie ♥ czekam na następny post :*
    cass-idy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne kolczyki i macaronik też boski ;p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;)

Nie toleruję zasad :
komentarz za komentarz
obserwacja za obserwację

Jeśli chcesz,zostaw link do swojego bloga,a na pewno go odwiedzę :)