czwartek, 23 maja 2013

Kolejna wygrana :)

Hej! Dzisiaj doszła do mnie paczka z wygraną w candy u Dalii i Klaudii z bloga Jeeverlly♥ . Bardzo się ucieszyłam , ponieważ dopiero drugi raz wygrałam w takim konkursie :)

Oto zawrtość paczki :

Wszystko razem :


sznurek skręcany











koraliki mix :


drewniane :


kostki :


 listki :


metalowe :


plastikowe :


patyczki fimo :


ogniwka


haczyki i szpilki :


haczyki i łapaczki :


bigle i łapaczki :


bazy kabaszonów :


bransoletka  ♥


kolczyki  ♥






Bardzo dziękuję i zapraszam na ich bloga :
Dziewczyny robią świetną biżuterię!

8 komentarzy:

  1. Tylko pozazdrościć wygranej :) Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje.
    Robiłam z modeliny, i też chciałabym mieć takie prezenty ^^
    Fajny blog.
    tecredo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wygranej:-) Super cukierasy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję wygranej ! cudowne rzeczy <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Łał, wchodze na modelinowego bloga a tu wita mnie Green Day! Już Cię lubię i z prędkością światła dodaję do obserwowanych! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszymy się, że paczka doszła :D
    Jak coś wykonasz z tych rzeczy daj znać i daj linka do zdjęc :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;)

Nie toleruję zasad :
komentarz za komentarz
obserwacja za obserwację

Jeśli chcesz,zostaw link do swojego bloga,a na pewno go odwiedzę :)