sobota, 18 maja 2013

Sztyfty ;)

Hej! Prawie 2 tygodnie nie pisałam, ale ten miesiąc jest straszny : ciągle sprawdziany, kartkówki, jeszcze przygotowuję się do wymiany młodzieżowej ( lecę do Petersburga ) i mam mnóstwo spraw na głowie.   Więcej o wymianie : Fly under the sky ( mój drugi blog)

Wstawiam dziś zdjęcia sztyftów i breloczków. Do ich stworzenia zainspirowała mnie Konfiturka  z bloga Mitotito  

Oto i one :

brelok RHCP


zawieszka Green Day <3


Brelok One Direction ( dla Marceli <3 )


sztyfty Nirvana ( dla Karoliny )


sztyfty GD 


sztyfty Superman


( dla Weroniki )

sztyfty Guns'n'roses ( dla Karoliny )



P.S. Właśnie dowiedziałam się o wygranej w candy na blogu Dalii i Klaudii Jeevwrlly  

12 komentarzy:

  1. Red Hoci, Nirvana i Gunsi <3 Jaram się *....*

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne ,od długiego czasu przymierzam się do takich kolczyków .ale jakoś mi się nie chce ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę same świetne zespoły (pomijam 1D). :D Świetne breloki i kolczyki. :)
    Pozdrawiam Zuza

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie najbardziej do gustu przypadł brelok z one directon :D

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystkie są świetne (oprócz 1d ), zazdroszczę wymiany ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko świetne :33
    Ps - Napisz jeszcze raz swój adres na e-mail daliaxxd@go2.pl ( chodzi o tą wygraną :33 )

    OdpowiedzUsuń
  7. supermeny-niby oklepane, ale mi się podobają! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Superman <3
    Przecudowne wszystkie są!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie świetne:)
    dziękuję za udział w candy, pozdarawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;)

Nie toleruję zasad :
komentarz za komentarz
obserwacja za obserwację

Jeśli chcesz,zostaw link do swojego bloga,a na pewno go odwiedzę :)