piątek, 31 maja 2013

Tutorial ;D

Od razu na wstępie daję ogłoszenie, bo nie każdy czyta notki do końca : 

NIE BĘDZIE MNIE W DNIACH 2.06 - 8.06 Z POWODU WYMIANY DO ROSJI. MOŻE POJAWI SIĘ JAKIŚ POST, ALE NIE OBIECUJĘ ;) NA MEILE BĘDĘ STARAŁA SIĘ OPISYWAĆ ALE NIEWIEM , CZY TAM BĘDZIE INTERNET I POZA TYM NIE BIORĘ LAPTOPA.


Pod postem z lizakiem <klik> , dostałam komentarz od Panny Modelinowej z propozycją tutorialu na tego lizaczka.  Tak więc dzisiaj go wstawiam ;) 


PROSZĘ O WYROZUMIAŁOŚĆ, TO MÓJ PIERWSZY TUTORIAL


+ folia, jeśli ktoś chciałby lizaka w folii

1. Bierzemy modelinę, ja wybrałam astrę białą zwyklą, różową i fioletową z brokatem



2. Formujemy kulki mniej więcej takiej samej wielkości


3. Rozwałkowujemy






4. Złączamy dwa wałeczki


5. Trzeci kładziemy na górę


ma powstać takie coś :


6. Skręcamy

Jeśli ktoś chce, można pociąć na kawałki i zrobić pianki :)


7. Rozwałkowujemy tak...


... by końce były chudsze



8. Zaczynamy zawijanie 





9.  Już mamy gotowy lizak bez patyczka


10. Igłą robimy dziurkę, aby lizak nie wgniótł się przy wkładaniu patyczka





11. Ucinamy wykałaczkę, aby tylko z jednej strony miała szpiczastą końcówkę


12. Wkładamy wykałaczkę


13.  Robimy igłą drugą dziurkę tak, jak na zdjęciu


14. Wbijamy haczyk ( po utwardzeniu najlepiej przykleić go klejem, aby nie odpadł) 


15. Teraz wystarczy utwardzić lizaka i gotowe!!



Tu macie jeszcze jak zrobić lizaka w folii :)




I    Wycinamy kwadrat lub prostokąt z cienkiej folii , składamy na pół i wycinamy trójkącik, przez który włożymy haczyk


II      Obcinamy folię na półokrągło (według czerwonego sznurka)





III    Zginamy tak, jak na zdjęciu :


IV   Zawiązujemy sznurkiem i GOTOWE!




Acha, sorry za zdjęcia, ale  robiłam wieczorem. Jakoś w ciągu dnia nie lubię lepić :)

 Podoba wam się tutorial ? Mam w planach jeszcze jeden, ale jak macie pomysły na inne to piszcie ;)

12 komentarzy:

  1. Uwielbiam tutoriale, więc zawsze chętnie zajrzę. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten lizak wyszedł ci jeszcze lepiej niż poprzedni! C:

    OdpowiedzUsuń
  3. Nominuję cię na moim blogu. Nie wiem zbytnio co normalnie się pisze w takiej sytuacji, więc po prostu zapraszam do zabawy.
    Ps. Świetny tutek!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie urocze.. Szkoda, że ja nie mam talentu do tworzenia tak kreatywnych rzeczy. Będę tu wpadać częściej aby oglądać Twoje prace! Chętnie dodam do Obserwowanych.

    Pozdrawiam ciepło i czekam na powrót z pięknej Rosji!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przydatny ;D
    A może tutorial na maline ? :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Zupełnie nie mój świat - a jakie cuda można zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Całkiem ładniutkie! Ladne kloy dobrals: 3
    Zrob Zrpb jeszcze jeden t!

    bezie mi milo ja zaobsrwujesz
    www.kaarina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny tutorial, też używam Astry c;

    Zapraszam na nowy post: http://jula-blog.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Pamiętam jak to dodałaś myślałam że prawdziwy ten lizak! świetny , czekam na następny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;)

Nie toleruję zasad :
komentarz za komentarz
obserwacja za obserwację

Jeśli chcesz,zostaw link do swojego bloga,a na pewno go odwiedzę :)