poniedziałek, 3 czerwca 2013

Bransoletka

- Post zaplanowany -

Hej! Co tam u was?? Ja pewnie teraz jestem w teatrze na "Jeziorze Łabędzim" lub się na niego szykuje ;D

Nie wiem co  napisać, więc od razu zdjęcia daję :

Taka zwykła bransoletka, makramowa










Czemu biało - czerwona ? Bo mam najwięcej sznurka w tym kolorze, a była robiona na próbę i nie byłam pewna czy wyjdzie, a ja nie lubię marnować rzeczy ;)
Może się przyda na jakiś mecz, ale pasuje mi też do bluzy malinowej z białym zasuwakiem, więc na pewno się jej nie pozbędę :P 

8 komentarzy:

  1. Patriotyczna ! Śliczna ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna :)
    Ja pomimo iż siedzę w kopalni soli w Bochni to i tak Was wszystkich dzialnie odwiedzam, a co! ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Super:)
    Uwielbiam ten splot:*
    Zapraszam do mnie:
    takreatywna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Niby zwykła a jednak bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;)

Nie toleruję zasad :
komentarz za komentarz
obserwacja za obserwację

Jeśli chcesz,zostaw link do swojego bloga,a na pewno go odwiedzę :)