poniedziałek, 10 czerwca 2013

Wróciłam :D

Hej!! Co tam u was? Ja już wróciłam z Petersburga, dokładniej w sobotę o 21:00, ale nie miałam czasu napisać nowego posta.

 Co do wymiany to było super, pogoda była świetna (codziennie ok. 30 stopni). Ludzie fajni, bardzo mili, tylko trochę się zdziwiłam, że najmłodsza osoba, która przyjedzie do Polski ma 18 lat o.O
Myślałam, że będą w naszym wieku. Chociaż są starsi, to po angielsku nie mogłam się dogadać :/ Tylko ostatniego dnia poznałam taką Dashę (albo Daschę, nwm jak się pisze jej imię) i z nią trochę pogadałam, ale inni to znają pojedyncze słowa.

Dobra, kończę pisać o wymianie, więcej o niej i zdjęcia będą wkrótce na drugim blogu. 

Teraz chcę wam pokazać moje pierwsze pianki oraz małe słodkości,   z których zrobię ramkę z sylikonem, tylko muszę skoczyć do empika po ramkę ;)













Możecie mi poradzić, co zrobić z pianek? Myślałam o bransoletce albo kolczykach, a co wy proponujecie?

P.S. Gratuluję wszystkim, którzy przeczytali cały post :D
Dzisiaj się jakoś tak rozpisałam, bo siedzę  na laptopie, zamiast się uczyć ;) 

8 komentarzy:

  1. Wszystko świetne <33
    A z pianek może breloczki ? Naszyjniki? ;33

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie wyszły Ci te pianki! Te drugie poprzez niestandardowe kolory zyskały na oryginalności! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne pianki! Fajnie, że wymiana się udała! Z pianek proponujębreloczek do kluczy!

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny ten donut na ostatnim zdjęciu :3
    wszystko super!:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;)

Nie toleruję zasad :
komentarz za komentarz
obserwacja za obserwację

Jeśli chcesz,zostaw link do swojego bloga,a na pewno go odwiedzę :)