czwartek, 18 lipca 2013

Wymianka ;)

Hej! Co tam u Was?  U mnie strasznie gorąco, ale nie chciało mi się wyjść na dwór :) Leniuch straszny ze mnie... Cały dzień spędziłam w domu czytając książkę i malując paznokcie :P

Ale przejdźmy do tematu, czyli wymianki z kate107 ;)
Była to moja pierwsza wymianka i   jestem z niej bardzo zadowolona :D

Oto co dostałam od przesympatycznej Kasi, która tworzy śliczne rzeczy :



Cudowna ramka *-* 







i mnóstwo przydasi : 


















Dziękuję za tyle ślicznych rzeczy i miłą wymiankę :)


   Zapraszam na jej bloga  : 


    To, co ja jej wysłałam możecie zobaczyć w TYM poście




7 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. PS : Zapraszam do siebie na candy ! :D

      Usuń
  2. bardzo fajne rzeczy ;)
    na pewno takie wymianki są świetne?! ;)
    chyba się do nich przekonam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę wymianki ^^ Ta ramka jest prześliczna, nie ma co, ale ręcznie robione prezenty są najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog ! : )
    Zapraszam :
    http://juliette-life-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;)

Nie toleruję zasad :
komentarz za komentarz
obserwacja za obserwację

Jeśli chcesz,zostaw link do swojego bloga,a na pewno go odwiedzę :)