sobota, 14 grudnia 2013

Gdzie ten śnieg ? + bransoletka z rowerem :)

Hej! Co tam u Was słychać? U mnie w szkole ciągle sprawdziany, bo koniec semestru. Na szczęście próbne będziemy pisać dopiero w styczniu :) Jeszcze tylko tydzień i wolne !! :D

Dzisiaj pokazuje dawno już zrobioną bransoletkę z zawieszką rowerkiem :)
Co o niej sądzicie ? 




Czy Wam również brakuje śniegu za oknem ? U mnie ciągle zielono, a już grudzień... Lubię, gdy jest
  dużo śniegu na święta, bo wtedy jest fajna atmosfera :)

13 komentarzy:

  1. Śliczna bransoletka. :D
    Bardzo mi brakuje śniegu. Nie mam czym w znajomych rzucać. :P

    OdpowiedzUsuń
  2. bransoletka naprawde świetna...fajnie ze dodałas rowerek..
    mnie rowniez brakuje śniegu, w końcu mamy grudzień....:)
    muliniane-cudenka.blogspot.com
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna, piękna, piękna :3
    Zapraszam na rozdanie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna :)
    Wesołych Świąt! :>

    OdpowiedzUsuń
  5. Śniegu nie będzie, to i na rowerze dłużej się pojeździ :)
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna bransoletka :)
    Obserwuje i zapraszam do mnie http://moment-foor-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna bransoletka z rowerem ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;)

Nie toleruję zasad :
komentarz za komentarz
obserwacja za obserwację

Jeśli chcesz,zostaw link do swojego bloga,a na pewno go odwiedzę :)