wtorek, 20 sierpnia 2013

bransoletka z perełką ;) + kolejna nominacja



Hej! U was też pada ? U mnie zaczęło dopiero po południu na szczęście, bo rano byłam na łucznictwie <3
Dzisiaj mam do pokazania bransoletkę, którą zrobiłam do mojej siostrzyczki na urodzinki (4 latka) ;)


______________________________________________________________



Zostałam nominowana przez Miniaturki Wery . ♥ , za co dziękuję :)


Wyróżnienie Liebster Blog Award otrzymywane jest od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawane dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechniania. Osoba z wyróżnionego bloga odpowiada na 11 pytań zadanych przez osobę, która blog wyróżniła. Następnie również wyróżnia 11 osób (informuje je o tym wyróżnieniu) i zadaje 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, z którego otrzymało się wyróżnienie.

 Pytania od Wery  :

1. Dlaczego postanowiłaś założyć bloga ?
Już od dawna śledziłam inne blogi o modelinie, handmade itp. i postanowiłam założyć mojego bloga, gdzie pokazywałabym biżuterię i inne wyroby wykonywane przeze mnie :)
2. Czy miałaś jakieś marzenie, które się spełniło ?
Miałam, ale nie mogę zdradzić :p
3. Jaki rodzaj biżuterii lubisz robić najbardziej ?
Chyba bransoletki ;)
4. Masz zwierzę ?
Mam psa (Leo), kota (Rysia), króliki, kanarka :)
5. Czy jest coś od czego jesteś uzależniona ?
Od muzyki ♥
6. Ile godzin dziennie spędzasz w internecie ?
W roku szkolnym ok 1,5 - 3 h, w weekendy i wakacje 3 - 6 h
7. Czy zrobiłaś kiedyś coś co zapamiętasz do końca życia ?
tak...
8. Jaki smak lodów lubisz najbardziej ?
wszystkie oprócz bakaliowych - nie lubię rodzynek :/
9. Jakiej rzeczy nienawidzisz ?
chamstwa i nieszczerości, jeśli o to chodzi...
10. Masz jakieś plany na przyszłość ?
chodzi o zawód itp.? planuję iść do liceum na bio-chem, a tak  w ogóle to zostać przedszkolanką/nauczycielką..
11. Jaki film lubisz najbardziej ?
nie mam ulubionego, może Slumdog.Milioner z ulicy , the Perks of Being a Wallflower , Piraci z karaibów (wszystkie części),  Sala Samobójców

Nie nominuję nikogo , ponieważ ja zostałam nominowana po raz drugi i nie jest dla mnie frajdą znajdywanie 11 blogów z małą liczbą obs'ów i wymyślanie 11 pytań, skoro nikt prawie tego nie czyta...



16 komentarzy:

  1. Cudna bransoletka! Właścicielka też na pewno zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla małej dziewczynki to fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet fajna, ale kremowy to nie mój kolor :I Ładny jest ten motylek.
    U mnie nie padało, więc szczerze Ci zazdroszczę... Jakby tego było mało, w ten upał chodziłam 11 km po górach.
    No i gratuluję nominacji ;) Ja, osobiście, UWIELBIAM lody bakaliowe, kiedyś za nimi nie przepadałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna ta bransoletka *-*. Znam splot więc może sama ją sobie zrobię ;) Obserwuję i zapraszam http://nathalya-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super blog i maksymalnie za*ebisty post!!

    Obserwujemy? Jeśli tak to zacznij a ja w 100 % się odwdzięczę :)Jeśli się zgadzasz napisz mi w komentarzu :)

    http://aleksandra222.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna bransoletka :) Kiedyś umiałam zrobić taki wzór z żyłek i oplatałam nimi długopisy :D Życz siostrzyczce 100 lat! ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego dla siostrzyczki!
    Dostanie sliczna bransoletke:)
    Dzieki za odwiedzenie i zaobserwowania mojego bloga. Ja rowniez dolaczam do obserwatorow i bd wpadac czesciej:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna! :)

    Zapraszam na http://ratowanieswiata.blogspot.com/ - jest nowy szablon i zależy mi na Twojej opinii. W dodatku zapraszam jutro na bloga o 12:00 - na wielką imprezę blogową! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super blog i maksymalnie zaje*isty post!
    Obserwujemy? jeśli tak to zacznij i powiadom mnie a ja na pewno się odwdzięczę!
    http://aleksandra222.blogspot.com/

    PS
    Klikniesz w baner Sheinside? Bardzo proszę!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;)

Nie toleruję zasad :
komentarz za komentarz
obserwacja za obserwację

Jeśli chcesz,zostaw link do swojego bloga,a na pewno go odwiedzę :)