czwartek, 8 sierpnia 2013

bransoletki makramowe

Na dworze nadal jest tak gorąco... A chciałam wyjść na spacer... Na dodatek nogi mnie tak bolą i w ogóle nic mi się nie chce :) Prawie cały dzień siedziałam w domu, przeczytałam książkę ok.250 stron i zaczęłam drugą ( już ok. 50 przeczytałam).  
Mogę czytać całymi dniami i nic innego nie robić. A jak chcę polepić, to modelina się rozpływa. Dobrze,że chociaż sylikon szybko wysycha... 

Koniec użalania się, pokazuję bransoletki : 

Obie makramowe, bo wczoraj mi się zachciało wykorzystać te drewniane koraliki, a makrama wydała mi się najlepszym wyborem. 
Druga z kółkiem, bo lubię kółka i zachciało mi się mieć bransoletkę z kółkiem. 















Zdjęcia robione telefonem, nie chciało mi się szukać aparatu.

Jeśli ktoś w ogóle przeczytał cały post, gratuluję i czekam na hejty, bo pisałam go nie wiedząc o czym piszę.

Pozdrawiam i życzę udanej nocy (ja pewnie znowu nie będę mogła spać, albo budziła się co godzinę) 


Jakie książki Stephena Kinga polecacie? Albo jakieś thrillery lub horrory?


18 komentarzy:

  1. Piękne bransoletki! Ja mam podobnie! Na spacer za gorąco... Pozostają książki (czytane w kuchni bo najchłodniej).
    Pozdrawiam! Paula.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne są. :D
    Witam w klubie moli książkowych! Jedna pięćsetka od rana przeczytana, druga w jednej trzeciej już. xD
    Pozdrawiam Zuza

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne ;3 Widać, że się napracowałaś, bo są niezwykle szczegółowe i dopracowane.
    Ja też kocham czytać, ostatnio w jeden dzień 600- stronową książkę przeczytałam, a w zeszłym tygodniu, w jeden wieczór 500 ^^ Ja nigdy nie czytałam żadnego horroru, więc z przykrością, nic Ci polecić nie mogę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne bransoletki! Bardzo mi się podobają!

    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne są ! :) książek niestety nie polecę bo wole inne gatunki :<

    OdpowiedzUsuń
  6. Są śliczne ;D
    Muszę też zacząć takie robić.
    Pozdro!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super blog i fajne bransoletki :) piszesz tak że aż chce się czytać :) będę odwiedzać.. zapraszam też do mnie make-up-prima-sort.blogspot.com
    Obserwujemy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładne bransoletki, zwłaszcza ta pierwsza mi się podoba :]

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;)

Nie toleruję zasad :
komentarz za komentarz
obserwacja za obserwację

Jeśli chcesz,zostaw link do swojego bloga,a na pewno go odwiedzę :)