piątek, 16 sierpnia 2013

naszyjnik :D

Hej! Właśnie wróciłam z wycieczki rowerowej z Madzią ;) 
Nogi mnie teraz bolą, bo jak zwykle pojechałyśmy daleko przed siebie. Ale było fajnie, dużo sobie pogadałyśmy i umówiłyśmy się na wspólne spanie pod namiotem z Danielem i moim bratem :D  Na pewno będzie extra!


A teraz naszyjnik!

 Potrzebowałam naszyjnika do mojej spódniczki, a nie lubię wydawać kasy na biżuterię, więc postanowiłam sama sobie go zrobić ;) A z czego go zrobiłam ? Ze słomek do napojów :D Zgiełam w odpowiedni kształt, pomalowałam lakierem do paznokci, potem jeszcze bezbarwnym(nie do paznokci) i gotowe!








Na żywo prezentuje się o wiele lepiej, zdjęcia robione telefonem, więc nie oddają rzeczywistego koloru.


Jak Wam się podoba ? Ja lubię robić rzeczy typu "coś z niczego" :) 


10 komentarzy:

Dziękuję za każdy komentarz ;)

Nie toleruję zasad :
komentarz za komentarz
obserwacja za obserwację

Jeśli chcesz,zostaw link do swojego bloga,a na pewno go odwiedzę :)