środa, 28 sierpnia 2013

Wymianka z Dalią :D

Hej!  Wczoraj dostałam paczkę z wymianki z Dalią z bloga Jeeverlly♥. Była to moja druga wymianka. Jestem z niej zadowolona i bardzo podobają mi się rzeczy, które dostałam. Szczególnie bransoletki, które uwielbiam ♥ 

Oto rzeczy, które od niej dostałam :


bransoletki *.*








kolczyki


pierścionek, bryloczki


dużo przydasi, bigle, szpilki itp.



koraliki


sznurki


smycz


Zawartość paczki, którą wysłałam do Dalii możecie zobaczyć TUTAJ :D



+ dodaję jeszcze bransoletkę, którą zrobiłam z koralików, które dostałam od Dalii :)






11 komentarzy:

  1. widzę, że udana wymianka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczną bransoletkę zrobiłaś. Kojarzy mi się z indianami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No to udała ci sie wymianka:)
    śliczna bransoletka

    OdpowiedzUsuń
  4. Breloczek z żyłek i koralików nie jest autorstwa Dalii, dostała go ode mnie, ciekawe czy resztę wykonała sama.
    Bransoletka fajna, taka już jesienna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No, muszę przyznać, że otrzymałaś urocze prezenty, które na pewno ci się na coś przydadzą. Ja jednak uważam, że takie wymianki to bardzo dobra sprawa, można rozsławić bloga, zyskać nowe znajomości a także dostać fajne upominki :) Jestem u ciebie pierwszy raz, ale bardzo mi się tu podoba ;p

    przesolone-inspiracje.blogspot.com - Zapraszam na bloga o masie solnej, komentarze i obserwacja mile widziana :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna wymianka. :) + naprawdę ładna bransoletka. :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;)

Nie toleruję zasad :
komentarz za komentarz
obserwacja za obserwację

Jeśli chcesz,zostaw link do swojego bloga,a na pewno go odwiedzę :)