środa, 25 września 2013

babeczkowe kolczyki

 Siemka, co tam u Was? U mnie wreszcie skończył się czas pierwszych testów i  kartkówek. To był główny powód mojej nieobecności na blogu. Ale zapewne za niedługo znowu zapowiedzą inne kartkówki i sprawdziany :/  Jutro jadę na konkurs z matmy, więc dzisiaj nie muszę się uczyć na jutro do szkoły i postanowiłam napisać posta. W ogóle to mi się nie chce na ten konkurs jechać, pani mnie zmusiła, bo w tamtym roku nie byłam...


Dobra, już nie zanudzam :)  Pokazuję dzisiaj kolczyki zrobione jakoś na początku września, ale wahałam się, czy je pokazać, czy nie, bo uważam, że średnio mi wyszły.








Sorry, za zdjęcia, ale robione telefonem brata, bo aparat się rozładował ;)


Przy okazji wspomnę, że są to moje pierwsze tego typu kolczyki, więc nie są idealne, ale trening czyni mistrza :D




11 komentarzy:

  1. jak na pierwsze takie babeczki to powinnaś być z siebie dumna :) pierwsze szczególnie ładne!

    http://bizuteriamka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne są. :D Te drugie są śliczne. :3
    Pozdrawiam Zuza

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale urocze te kolczyki, przesłodkie i tylko do zjedzenia ;)

    Zapraszam również do mnie na bloga ;) www.ilonastejbach.blogspot.com
    Jeśli obserwujesz? Napisz, a na pewno z miłą chęcią zrobię to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne kolczyki :) Bardzo mi się podobają :)

    Obserwuję i zapraszam do mnie www.gabusiek.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładne te z kiwi!
    Zapraszam do wzięcia udziału! http://mildclouds.blogspot.com/2013/09/urodzione-niespodzianki-4-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdybyś nie napisała, nie zorientowałabym się, że robiłaś je po raz pierwszy!:)Asia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;)

Nie toleruję zasad :
komentarz za komentarz
obserwacja za obserwację

Jeśli chcesz,zostaw link do swojego bloga,a na pewno go odwiedzę :)