środa, 4 września 2013

Bransoletka z muliny ;)

Hej wszystkim! Prawie tydzień mnie tutaj nie było, co nie znaczy,że nie odwiedzałam waszych blogów :)
Ale chciałam wykorzystać ostatnie dni wakacje w 100%, więc nie miałam czasu zrobić zdjęć moich wyrobów i napisać notki. 

Nie będzie na razie żadnych zmian, co do systematyczności pojawiania się notek. Nadal będą pojawiać się co kilka dni. Nie mogę pozwolić sobie na częstsze posty,bo mam też drugiego bloga. Na dodatek teraz jestem w trzeciej klasie i czekają mnie egzaminy gimnazjalne, więc trzeba przyłożyć się do nauki.

Na dzisiaj mam do pokazania moją pierwszą bransoletkę z muliny. Kilka już wcześniej zaczęłam, ale ta jest pierwszą, którą skończyłam ;) Robiłam ją ponad 2,5 godziny i jak na pierwszy raz jest (według mnie) nieźle.
Nie wiem, czy zabiorę się za kolejne bransoletki tego typu. Na pewno nie w najbliższym czasie. No chyba, że lekcje w szkole będą naprawdę nudne :D



I co sądzicie o mojej pierwszej tego rodzaju (skończonej) bransoletce? Może być?


11 komentarzy:

  1. Bardzo fajna ;) Mam na sobie bransoletkę z muliny, z napisem "Be happy". Kilka osób mówi mi, że fajnie wyglądałoby, że na jednej ręce byłaby bransoletka "Don't worry", a na drugiej bransoletka z "be happy" - taki tam pomysł :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna bransoletka, nigdy nie robiłam bransoletek z muliny. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prościutka bransoletka :) Ja mam na łapce teraz jedną z napisem, drugą taką grubą ze wzorkiem :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie ci wyszła :) Podoba mi się dobranie kolorów... bardzo odpowiada mi taka "słodka kolorystyka" :0 Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyszła Ci ślicznie! Z chęcią zobaczę więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsze bransoletki zawsze dobrze wychodzą ;p
    Ja wolę ciekawsze wzory, dlatego zwykłe paski nie bardzo mi się podobają.
    Aha i noś ją tak, żeby strona, z której widać ładne, okrągłe supełki, bo jeśli dobrze widzę, to na ręce masz widoczną jej lewą stronę :]
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. super sama zjmuję sie bransoletkami z muliny.....
    muliniane-cudenka.blogspot.com
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna :-) Ale nosisz ją na lewej stronie, heh :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;)

Nie toleruję zasad :
komentarz za komentarz
obserwacja za obserwację

Jeśli chcesz,zostaw link do swojego bloga,a na pewno go odwiedzę :)