wtorek, 17 września 2013

Zawieszki do plecaka :D

Hej! Znów długo nie pisałam... ale niestety szkoła się zaczęła już na poważnie, a co za tym idzie - mnóstwo nauki. Nie mam czasu prawie na nic, na laptopa nie wchodziłam od trzech-czterech dni, a na internet tylko na telefonie. Wchodziłam na wasze blogi, czasem komentowałam jak miałam więcej czasu, częściej nie za co przepraszam.

Ale przejdźmy do tematu, czyli zawieszek do telefonu z piankami :) 
Zrobiłam pianki już jakiś czas temu, ale nie wiedziałam co z nimi zrobić. Jak kupiłam sobie plecak do szkoły, to stwierdziłam,że jest taki trochę smutny i postanowiłam do ozdobić ;)

   






Także teraz przy plecaku przy mniejszej kieszeni wiszą pianki, a przy większej lizak, ale nie mam jego zdjęcia niestety...

I tak na przerwach podchodzą do mnie koleżanki, mówią,że mam fajne breloczki i pytają, gdzie kupiłam ;D


9 komentarzy:

  1. Świetnie wyglądają te pianki. :D
    Ja miałam przy plecaku przyczepionego ptaszka i broszkę "MCR". Też się pytali gdzie można dostać takie coś. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oo świetna zaiweszka! Ja mam do piórnika z babeczką i piankami ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne są te piankowe zawieszki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zawieszki! c: Bardzo,bardzo mi się podobają ^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;)

Nie toleruję zasad :
komentarz za komentarz
obserwacja za obserwację

Jeśli chcesz,zostaw link do swojego bloga,a na pewno go odwiedzę :)