poniedziałek, 14 października 2013

Zakładka do książki :)

Znowu bardzo długo mnie tu nie było, a powody są dwa : szkoła i lenistwo. Jeśli miałam chęć napisać post, to czasu brak, bo trzeba było się uczyć. A kiedy miałam chwilkę czasu, to wena mnie opuszczała i nic z tego nie wychodziło. 

Jednak było kilka dni, kiedy sięgałam po modelinę i półfabrykaty i starałam się coś tam ulepić, czy zrobić jakąś bransoletkę ;)

Tak oto jednego chłodnego wieczoru powstała tytułowa zakładka do książki :







Jak Wam się podoba? Może być? 

Mi już dzielnie służy w "pochłanianiu" książek ;D




13 komentarzy:

  1. Ja czytam książki tak szybko, że w ogóle nie używam zakładek :P Ale ta Twoja jest naprawdę bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny blog i śliczne rzeczy!
    Pozdrawiam i zapraszam do odwiedzenia mojego bloga
    Byłoby mi miło, gdybyś go zaobserwowała, ze swojej strony oferuję to samo, bo bardzo mi się tutaj podoba!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli chodzi o szkołe,to wiem jak to jest.Zresztą z lenistwem tez chyba wiem ;)
    Zakładka świetna <3
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie też kiepsko z czasem, więc doskonale rozumiem Twój problem :) przepiękna i bardzo kreatywna zakładka, na pewno umili nie jeden wieczór z książką ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. fantastyczna:) dziękuję za udział w mojej zabawie- Candy:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwujemy? http://little-black-cherry.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  7. super :D
    Zapraszam na rozdanie do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  8. słodka zakładka :) bardzo mi się podoba :]

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;)

Nie toleruję zasad :
komentarz za komentarz
obserwacja za obserwację

Jeśli chcesz,zostaw link do swojego bloga,a na pewno go odwiedzę :)