poniedziałek, 4 listopada 2013

koniowa bransoletka po długiej nieobecności :D

Od jakiegoś czasu myślę o zorganizowaniu CANDY.

Co Wy na to?  Jesteście chętne? 

 Proszę o udzielanie się w ANKIECIE w prawym górnym rogu :)


_____________________________________________


Hej wszystkim po długiej przerwie! Nie było mnie prawie miesiąc... To chyba najdłuższa przerwa na tym blogu. Na swoje usprawiedliwienie mam tylko jedno wytłumaczenie : SZKOŁA i masa zajęć dodatkowych. Prawie codziennie miałam jakieś zajęcia : poniedziałek tenis, wtorek łucznictwo, środa i piątek angielski. Wolny miałam tylko czwartek i weekendy, w które przeważnie się uczyłam. Nawet nie wiem,jak to będzie,gdy pójdę do liceum...

Ja ,jak to ja, zawsze muszę trochę ponarzekać :) Ale teraz przejdźmy już do tytułowej bohaterki, czyli jak to moja młodsza siostra nazwała "koniowa bransoletka" ;) 
P.S. Jest uzależniona od MLP xD


Zrobiłam ją już jakiś czas temu, ale nie miałam okazji pokazać :)
Bardzo ja lubię i zaliczam do ulubionych ;)











24 komentarze:

  1. konie śmierdzą :D ale fajnie się patrzy na takie biżuteryjne:D

    OdpowiedzUsuń
  2. super obserwujem,y?
    marcela-marccela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. sliczne! :)
    Obserwuje, może zrobisz to samo? ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna jest,podsunęłaś mi fajny pomysł ;) heh
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej !
    Masz bardzo ciekawy blog. Chciałam Cie zaprosić na mój blog. Jeśli tylko chcesz możemy dodać się do obserwowanych. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow ty serio to wszystko sama robisz? :D
    Geniaaalne! :)
    Dodaję do obserwowanych! :)
    blogniepoprawnego.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Te rzeczy są przepiękne :3
    http://just-click-to-heaven.blogspot.com/


    OdpowiedzUsuń
  8. świetna biżueria :D candy to fajny pomysł
    Zapraszam na rozdanie do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow ale cudo! Rewelacyjny blog, ciekawe posty, magiczne zdjęcia i piękna prowadząca – czego chcieć więcej?
    Z chęcią zostaję na dłużej (bloglovin + GFC) I czekam na więcej!


    Pozdrawiam,
    Katherine Unique


    OdpowiedzUsuń
  10. Hej !
    Masz bardzo ciekawy blog. Chciałam Cie zaprosić na mój blog. Jeśli tylko chcesz możemy dodać się do obserwowanych. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam takie bransoletki:) obserwuję..:)

    +zapraszam na konkurs do wygrania biżuteria(proste zasady)

    pozdrawiam:*)

    OdpowiedzUsuń
  12. Części ! Niedługo konkurs na moim blogu także zapraszam wszystkich do udziału :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny blog ;) Miło się czyta <3 Obserwuję ! ;*

    Zapraszam na mojego bloga : http://tola-tola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;)

Nie toleruję zasad :
komentarz za komentarz
obserwacja za obserwację

Jeśli chcesz,zostaw link do swojego bloga,a na pewno go odwiedzę :)