poniedziałek, 18 listopada 2013

marchewa xD

Hej! Co tam u Was? U mnie masakra z czasem, bo w szkole teraz okres Olimpiad i innych konkursów... Została mi tylko olimpiada z geografii jutro i z niemieckiego (nie pytajcie,czemu się zapisałam xD) w następny poniedziałek.

Bardzo proszę o głosowanie w ankiecie w prawym górnym rogu :) 


A teraz tytułowy bohater, a raczej bohaterka, czyli fake plug - marchewka ;) 
Zrobiona dobre kilka miesięcy temu, czekała tylko na sfotografowanie i opublikowanie.

 A teraz też będzie czekać na nową właścicielkę, bo nie mam jej do czego założyć. Ani jednego ciucha w kolorze pomarańczowym... W każdym innym, tylko nie w tym. Jakoś nie przepadam za ubraniami w tym kolorze :) 
Może ktoś jest chętny?? ;)







A jak u Was z czasem? Też nie macie czasu na dłuższy film lub chwilę poleniuchowania? 

9 komentarzy:

  1. Boska :3 Uwielbiam takie gadżety :3
    Pozdrawiam :3 Powodzenia na olimpiadach! :33
    Wiem co to znaczy brak czasu ;-;

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale świetna marchewa! :D
    Powodzenia! :)

    Pozdrawiam, Niepoprawny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna ta marchewka ^^
    Ja kompletnie nie mam czasu dla siebie, ale niedługo ferie świąteczne, więc teraz tylko czekam cierpliwie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia w rozwijaniu pasji :)

    Pozdrawiam i życzę dużo uśmiechu :)
    + obserwujemy?:)

    http://cocomaid.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale świetne *.* Ja się rozglądam za fake plug'iem, ale za czarną lub białą spiralą ;dd

    obserwuję i zapraszam http://nattfashion-x.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;)

Nie toleruję zasad :
komentarz za komentarz
obserwacja za obserwację

Jeśli chcesz,zostaw link do swojego bloga,a na pewno go odwiedzę :)