piątek, 14 lutego 2014

Błekitna parka :)

Nie. Nie chodzi tu o parkę, w której chodzi pół Polski :)
Chodzi o dwie urocze bransoleti w kolorze błękitnym. 
Pierwsza z dwoma białymi koralikami i zawieszką, druga z metalowymi przekładkami. Obie zarówno razem jak i osobno prezentują się bardzo ładnie.



Dzisaj się nie rozpisuję, bo jestem zmęczona po całym tygodniu. Na szczęście dziasiaj miałam na 8.30 do szkoły i tylko 3 lekcje, więc w domu byłam już o 11.

Udanego weekendu! 

~ mysterious girl 

23 komentarze:

  1. cudowna.;3
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zapraszam ♥ u mnie na blogu konkurs:))

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tam lubię kurtki parki ;)

    bransoletka trochę nie w moim stylu, ale bardzo ładna ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też je lubiłam, ale półtora/dwa lata temu. Teraz co druga dziewczyna taką ma, a ja lubię być oryginalna :)

      Usuń
  3. Śliczna bransoletka <3 ;)
    zatrzymujac-czas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna *.*

    http://karolina-life-and-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nominowałam Cie do Liebster blog award... Zapraszam na mojego bloga o modzie : http://www.fashion-is-our-lifee.blogspot.com/ :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie spotkałam się jeszcze z nakrętkami jako przekladkami! Duży plus!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bransoletki są śliczne a wykorzystanie nakrętek dodaje im charakteru...:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. urocze ;) bardzo ładny duecik ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne :)
    bardzo ładny kolor, kawaii <3
    pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, ale śliczna ;))
    Musi się znaleźć w mojej kolekcji ! Świetny blog <3

    Zapraszam do mnie:
    http://magic-music-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie piękne i delikatne zarazem :) Śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne :)
    obserwuję
    www.momentforme89.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;)

Nie toleruję zasad :
komentarz za komentarz
obserwacja za obserwację

Jeśli chcesz,zostaw link do swojego bloga,a na pewno go odwiedzę :)