niedziela, 9 lutego 2014

Pierwsze urodziny bloga !

Witajcie kochani! Jak wiecie z tytułu posta dzisiaj są pierwsze urodziny tego bloga :) Dokładnie rok temu, czyli 9.02.2013r. napisałam pierwszego posta na tym blogu. Jego pierwotna nazwa to Rebellious handmade, na obecną nazwę zmieniłam dopiero w grudniu ubiegłego roku. Już koniec historii, teraz statystyki :)




Przez rok blogowania zaobserwowało mnie 121 osób. 

Liczba wyświetleń to prawie 7 tys. 

Napisałam 58 postów.



Napisaliście ponad 500 komentarzy.

Najpopularniejszy post to poprzedni, czyli "Candy". Ponad 400 wyświetleń.

Szablon zmieniałam 3 razy. Pierwszy był trochę mroczny, bo dominowała czerń z dodatkiem niebieskiego. Następny zrobiła dla mnie Agata z bloga http://lovinginlive.blogspot.com/.Był on baaardzo niebieski. Trzeci, czyli obecny wygląd bloga zrobiłam sama i na razie jestem z niego zadowolona. 

Bardzo często zaniedbywałam bloga. W poprzednim miesiącu nie napisałam ani jednego posta. Przyznaję się, jest to moja wina, mojego lenistwa i w małej mierze również nauki. Pokazałam na blogu bardzo małą część moich wyrobów. Większość leży nawet nie sfotografowana. Kiedy miałam wolną chwilę na zrobienie zdjęć czy napisanie notki, wolałam poczytać książkę lub zrobić coś innego. Po prostu nie miałam chęci prowadzić tego bloga. Jednak przez ferie dużo myślałam o tym i o moim drugim blogu. Przyznam, że rozmyślałam nawet nad usunięciem bloga. Jednak postanowiłam się nie poddawać i dalej publikować moje wyroby. Będę starała się, aby był przynajmniej jeden post na tydzień. W tym roku będzie to jeszcze większe wyzwanie, bo w kwietniu mam egzaminy gimnazjalne, na które wypadałoby się trochę pouczyć i nadrobić zaległości z pierszej klasy, kiedy na sprawdzianach z większości przedmiotów po prostu ściągałam i teraz nic nie umiem z tamtego roku. Trochę nie na temat,ale trudno. 
Także życzcie mi powodzenia w nauce i równoczesnym prowadzeniu dwóch blogów. 

Dziękuje wszystkim obserwatorom i komentującym! Każdy, nawet krótki komentarz poprawia mi nastrój, a każdy nowy obserwator powoduje, że się uśmiecham i mam więcej chęci do prowadzenia bloga.


xoxo mysterious girl   


7 komentarzy:

  1. Gratulacje! Ja nie wiem czy dotrwam do swojego roczka

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulację ! Oczywiście życzę dalszych sukcesów :)

    http://ayumi-jewelry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję! Życzę Ci, aby Twój blog dalej się rozwijał! :3
    Obserwuję (jeśli spodoba Ci się mój blog, również go zaobserwuj,sprawi mi to wielką radość)
    http://unnormall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog życzę wielu nowych pomysłów na Twoje prace oraz wytrwałości w blogowaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak 3-maj ! :D
    .
    .
    .
    http://spontaniczniee-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;)

Nie toleruję zasad :
komentarz za komentarz
obserwacja za obserwację

Jeśli chcesz,zostaw link do swojego bloga,a na pewno go odwiedzę :)