niedziela, 18 maja 2014

#bransoletka #różowa #pleciona #dla #siostry

Hej wszystkim! Znowu była długa przerwa w postach, ale mam nadzieję, że od teraz notki będą pojawiać się co najmniej jedna na tydzień. Egzaminami już nas nie straszą, ocen nie muszę poprawiać, więc mam więcej czasu na tworzenie ;) 

Poniżej zdjęcia bransoletki, którą zrobiłam dla mojej siostry. Przy zapięciu doczepiłam jeszcze serduszko, ale nie załapała się z nim na zdjęciach.



Wczoraj pierwszy raz od dwóch miesięcy miałam w rękach modelinę. Już zapomniałam, że lepienie może być tak odprężające ;) 

xoxo mysterious girl   

11 komentarzy:

  1. Super, podoba mi się. Z chęcią bym taką nosiła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super bransoletka, zazdroszcze siostrze! :) pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ojejku śliczna bransoletka :) śliczny kolor. prosiłabym o pomoc, zajrzyj do mnie i poklikaj w banery sheinside lub firmoo :) wyświetlają się na stronie głównej. pozostacsoba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. I to wszystko z modeliny? Zazdroszczę! *.*
    Świetny post, ogólnie blog mi się podoba.


    Mam pytanko: Mogłabyś mi poklikać w linki pod postem http://jackdanielsky.blogspot.com/2014/05/cuda-od-sheinside-siemaneczkoo-dzisiaj.html ?
    Bardzo proszę, to jest dla mnie naprawdę bardzo ważne, z góry dziękuję ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wszystko z modeliny, bransoletki nie są z niej wykonane :)

      Usuń
  5. Świetnie wygląda, w ogóle robisz świetną biżuterię, Twoja siostra ma dobrze :D


    http://amelkakrasnicka67.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawa

    ps. a u mnie? LEOPARD DRESS na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. skojarzyło mi się w rafą koralową:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;)

Nie toleruję zasad :
komentarz za komentarz
obserwacja za obserwację

Jeśli chcesz,zostaw link do swojego bloga,a na pewno go odwiedzę :)