sobota, 31 maja 2014

Okay? Okay. kolczyki #TFIOS

Hej! Miałam pisać co najmiej jedną notkę na tydzień, a ostatnia była 2 tygodnie temu... Nie można na mnie polegać, kiedy chodzi o systematyczność :) Jednak w szkole jeszcze nas męczą sprawdzianami i kartkówkami, mam nadzieję, że jeszcze ten tydzień i koniec nauki.

Dziś mam do pokazania kolczyki sztyfty z modeliny, które zrobiłam jakiś czas temu. Planuję jeszcze do kompletu zrobić naszyjnik. Nie wiem czy ktoś wie, co było inspiracją, jeśli nie to napiszę - książka Johna Greena pt. "Gwiazd naszych wina" (ang. The fault in our stars, dlatego skrót tfios). Czytał ktoś ? Mnie się bardzo podobała, moim zdaniem ona i jeszcze "Papierowe miasta" to jego najlepsze książki. "Szukając Alaski" w ogóle nie przypadła mi do gustu, teraz czekam jeszcze na "19 razy Katherine", która ma za niedługo się ukazać.




Wiem,że zdjęcia jakością nie grzeszą, ale ostatnio światło nie za dobre przez ten deszcz i aparat odmawia współpracy. 
Na żywo prezentują się o wiele lepiej :) Mam zamiar założyć je na premierę ekranizacji "Gwiazd naszych wina", której nie mogę się doczekać mimo tego, że aktor grający chłopaka głównej bohaterki w ogóle mi się nie podoba i nie wiem, czy wytrzymam patrząc na niego przez cały film ;)

xoxo mysterious girl   

10 komentarzy:

  1. Cudowne kolczyki!
    Niestety książka strasznie nie przypadła mi do gustu przez co nie mogłam jej skończyć :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początku też nie byłam do niej przekonana, ale nie lubię niedoczytać książek do końca, więc przeczytałam ją i polubiłam ;) zakończenie jest naprawdę zaskakujące

      Usuń
  2. przeżyjesz tą szkołę, każdy musi, powodzenia! :D fajny pomysł na te kolczyki ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne kolczyki :) powodzenia z tymi kartkówkami :)

    endrie-katrin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne kolczyki :)


    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama chciałabym takie mieć!
    Mój blog się dopiero rozkręca ---> http://modelinove-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe kolczyki, genialny blog!!! Nic tylko odwiedzac:)
    Pozdrawiam:)
    muliniane-cudenka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny pomysł! ubóstwiam tą jego książkę ♥ innych na razie mi nie było dane przeczytać, bo szukam wersji po angielsku (które wole bardziej niż polskie) i nigdzie nie ma :/ kurde sama bym takie nosiła ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeju, jakie śliczne i pomysłowe :) Ja osobiście książki nie czytałam, ale skoro mówisz, że warto, to może się skuszę? :D

    http://modelinkowa.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;)

Nie toleruję zasad :
komentarz za komentarz
obserwacja za obserwację

Jeśli chcesz,zostaw link do swojego bloga,a na pewno go odwiedzę :)