niedziela, 13 lipca 2014

Wiszące kolczyki torty :3

Hej! Prawie miesiąc mnie tu nie było, bo pod koniec czerwca zamieszanie z zakończeniem roku, a w lipcu wyjazd na Mazury. Było świetnie, pogoda dopisała i codziennie było 30 stopni :) Na dodatek załapałam się na event z Milką, gdzie było głosowanie na najmilsze miasto w Polsce i wygrał Augustów, w którym przebywałam ;)

Już nie przedłużam i wstawiam zdjęcia kolczyków torcików :) 




Wyglądają całkiem fajnie, ale nie wiem, czy będę je nosić. Ostatnio preferuję tylko sztyfty :)


 xoxo Akinimod   

_______________________________________

P.S. We wtorek (15.07) znów wyjeżdżam, tym razem w góry na ONŻ I st., więc postów nie będzie.
 Ale za to cały sierpień już jestem w domu więc nadrobię zaległości :)

Wyjeżdżacie gdzieś na wakacje? A może już wróciliście? 

15 komentarzy:

  1. Są prześliczne! Urocze,subtelne,starannie wykonane. Bardzo mi się podobają <3 Ja swoje wakacje miałam już w kwietniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne są te kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolczyki są super, ale co tu dużo mówić, ja uwielbiam torty :D
    A Mazury są przepiękne, bardzo lubię to miejsce, bo wiąże się z nim duzo wspomnień z mojeog dzieciństwa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodkie <3

    http://art-aart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale śliczne! <3 Świetny blog! :) Zapraszam do mnie:http://anotherverra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ale pysznie wygladaja! :P koniecznie musisz napisac jak takie zrobic !

    Zapraszam do konkursu u mnie na blogu do wygrania rzeczy marki OASAP !
    http://gabrielakugla.blogspot.com/2014/08/konkurs-oasap.html#

    OdpowiedzUsuń
  7. Są śliczne i smacznie się prezentują haha ;)
    Ja kiedyś chciałam robić tak biżuterię, ale zupełnie nic mi nie wychodziło! ;)

    Buźka :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;)

Nie toleruję zasad :
komentarz za komentarz
obserwacja za obserwację

Jeśli chcesz,zostaw link do swojego bloga,a na pewno go odwiedzę :)