poniedziałek, 11 sierpnia 2014

I believe i can fly... - czyli skrzydła po prostu.

Hej! Przec cały lipiec NIC nie lepiłam. Ciągłe wyjazdy, pakowania itp. sprawiły, że nie miałam na to czasu. Jednak teraz cały sierpień będę w domu, więc mam nadzieję, że uda mi się nadrobić zaległości w lepieniu i blogowaniu ;) 

Dziś pokazuję kolczyki sztyfty skrzydełka. Mają one srebrno szary kolor i bardzo mi się podobają. Wymiary 1 cm x 2 cm. 

Podobny wzór widziałam gdzieś w internecie(były chyba złote) i tak mi się spodobał, że też takie sobie zrobiłam. Piszę to, żeby ktoś się nie przyczepił, że to nie mój autorski pomysł.




Jak Wam się podobają ? Jak spędzacie wakacje ? Piszcie, chętnie poczytam ;) 

xoxo Akinimod   

36 komentarzy:

  1. ślicznie wyglądają :)
    Ja praktycznie całe wakacje spędzam w domu, ale nie narzekam na nudę :))
    Pozdrawiam cieplutko :)
    Chciałabym też prosić Cię o pomoc, jeżeli możesz to zajrzyj do mojej 1 notki, z góry dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  2. super :)
    proste ale mają to coś ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyszły super, kojarzą mi się ze skrzydłami na butach Hermesa ;) U mnie chwilami bardzo nudno, ale jutro na szczęście wyjeżdżam na kilka dni w tatry więc będzie super :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne skrzydła! Ja większość wakacji spędzam niestety w domu... Czasem wieje nudą, ale od tego jest modelina :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne te skrzydełka :) Takie troszku mangowe! Kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale ładne! :)
    Coś wiem o braku czasu w wakacje. I choć zwykle mówię przed nimi, że będę miała tak mnóstwo czasu, by zrobić tyle rzeczy, jakoś tak ciągle go brakuje :)) pozdrawiam,
    AnnaMJ

    OdpowiedzUsuń
  7. Wchodzę sobie na jakiegoś bloga, żeby poczytać trochę o usa, a tu co? Oczywiście, że pierwsze co mi się tam rzuciło w oczy, to słowo handmade po lewej stronie :P Ja robię trochę inne rzeczy, ale modeliną też próbowałam. Bardzo fajnie Ci idzie z tym wszystkim, będę wpadać częściej ;)
    http://nevermind-factory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. super są :) Gratuluję talentu ja jedyne co mogłabym zrobić to kulke hehe :p

    OdpowiedzUsuń
  9. jakie śliczne <3 ostatnio widziałam na ebayu takie tylko metalowe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiadam tu, cobyś na pewno zobaczyła. Wydaje mi się, że chyba sinsay wypuścił takie worki na buty, ale jak słowo daję, widziałam niejedną dziewuszkę w takiej koszulce. A czym maluję? To są specjalne farbki w słoiczkach do malowania na tkaninach. Utrwala się potem to w wysokiej temperaturze i można chodzić, chodzić...

    OdpowiedzUsuń
  11. jakie piękne :) Obserwujemy ?:) Jeśli tak odpisz na moim blogu. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale jakie śliczne ^^ Chętnie bym sobie takie sama zrobiła xD

    http://the-sound-of-your-heart-beating.blogspot.com/2014/08/moje-doskonae-niedoskonaosci.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne są, mnie też się one podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne ! :)



    sniadanielejdis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo oryginalne, podobają mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Czo ty nic nowego nie dajesz? T.T Anyway, zapraszam Cię do grupy blogerów na fb, którą ndziś założyłam, z uwagi na profil Twojego bloga :) https://www.facebook.com/groups/1467732573502724/?fref=ts

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś tak wyszło, że tego bloga zaniedbuję. Poprawię się! :) A do grupy z chęcią dołączę.

      Usuń
  17. Jejku jakie cudowne, serio! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne! Ja nie umiem czegoś takiego robić :/

    Zapraszam :)
    polgia.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale masz talent:) podziwiam:)Co powiesz na wspólną obserwację?:) daj znać u mnie - jjustyys.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie ci wyszły, są identyczne! Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  21. fantastyczny blog
    mogłabyś kliknąć u mnie? to tylko chwilka :)
    http://czillen.blogspot.com/2014/09/coat.html

    OdpowiedzUsuń

  22. Fajne zdjęcia super wpis
    ! Zapraszam: http://blogmanekineko.blogspot.com/
    Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj go, a z pewnością zrobię to samo

    _manekineko_
    blogmanekineko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Zapraszam serdecznie na rozdanie http://kolorowyswiatkatarzyny.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowne są te wszystkie rzeczy. Ja nie umiałam bym czegoś takiego zrobić xd

    wiska-blog.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo mi się kojarzy z czapką Asterixa lub hełmem Thora. Czyli jednym słowem - NOSIŁABYM :)

    OdpowiedzUsuń
  26. śliczne :) zapraszam do siebie http://emibloguje.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Są super, bardzo ciekawy pomysł :).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;)

Nie toleruję zasad :
komentarz za komentarz
obserwacja za obserwację

Jeśli chcesz,zostaw link do swojego bloga,a na pewno go odwiedzę :)