niedziela, 22 marca 2015

Gold

Witam wszystkich! W lutym pisałam, że wracam na bloga, jednak tyle rzeczy się wydarzyło, że odłożyłam bloga na dalszy plan. Teraz też nie mogę obiecać, że będę się tutaj często pojawiać.

Jutro jadę na wymianę do Francji, także może nastęny post pojawi się przed/w trakcie świąt, kiedy już będę w domu. Chociaż może nawet we Francji (o ile znajdę chwilę wolnego i wifi) uda mi się tutaj zajrzeć :) 

Poniżej kilka zdjęc jednej z prostych, ale bardzo efektownych bransoletek. Zawsze kiedy zakładam ją do szkoły, otrzymuję dużo pytań skąd ją mam ;) Jej zrobienie jest banalnie proste i myślę o zrobieniu większej ilości takich bransoletek. 




Jak Wam się podoba? Lubicie takie proste bransoletki? 


xoxo Akinimod  

11 komentarzy:

  1. Wygląda świetnie, nawet nie wiesz jak ci zazdroszczę wymiany, moja szkoła niczego takiego nie organizuje :/ Życzę ci miłego pobytu i francuskich smakołyków 😉

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej super blog i rewelacyjny post. Gratuluje talentu. Mam nadzieję że zostaniemy w kontakcie. Będę często wpadać
    Zapraszam do mnie
    http://royal-princes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo łądna. :D Udanego wyjazdu. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie proste i efektowne dodatki :) Miałam podobną sytuację, kiedy w pół godziny machnęłam sobie koszulkę na Halloween, a potem wszystkie koleżanki z imprezy mówiły, że wygląda, jakbym dała za nią krocie xD Rękodzieło rządzi! Baw się dobrze we Francji, wymiana zagraniczna to naprawdę świetne przeżycie. Tylko wróć tu jeszcze ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyszła świetnie :D niby zwykły łańcuszek i sznurek, ale prezentuje się bardzo efektownie :))

    Pozdrawiam ciepło ~ Dagmara ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. wyszła genialna ! :)

    Pozdrawiam i udanego weekendu ! :)
    Anru

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;)

Nie toleruję zasad :
komentarz za komentarz
obserwacja za obserwację

Jeśli chcesz,zostaw link do swojego bloga,a na pewno go odwiedzę :)